Marije en Janet ORPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Forget me not

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Matthew

Matthew


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 25-03-13

Forget me not Empty
BerichtOnderwerp: Forget me not   Forget me not Emptydi maa 26, 2013 7:51 am

Zijn voeten klopten zacht op de houten vloer terwijl hij zich voortbewoog, lopend door de woonkamer. Hij kon niet stilzitten, kon niet zitten wachten tot ze wakker werd. Zijn hand ging voor een zoveelste keer door zijn haren en het zou men verbazen dat deze niet uitvielen. 'Het komt wel goed,' hoorde hij een zacht stemmetje zeggen. Het geluid liet hem opschrikken, liet hem denken dat ze eindelijk wakker was, maar dat was ze niet. Ze was niet wakker, het was Therese. Een zucht verliet zijn mond toen hij dit besefte. Hij keek naar de deur die openstond, de deur die leidde naar de slaapkamer, naar het bed waar haar roerloze lichaam lag. Hij wou er niet naar toe gaan, voelde zich al nerveus worden als hij in de buurt kwam. 'Het is mijn schuld,' zei hij, grotendeels tegen zichzelf. Hij had niet zo onvoorzichtig moeten zijn, hij had op moeten letten, hij had de klap op kunnen vangen, had dit alles kunnen voorkomen. En toch had hij het niet gedaan, hij was te druk met zichzelf bezig om ook maar een blik op Agenita te werpen, en voor hij het wist hoorde hij een klap en lag haar lichaam roerloos op de grond.
Inmiddels was de dag alweer voorbij, stond de maan hoog aan de hemel en werd alles verlicht door het schemerende licht van kaarsen en olielampen. Normaal gesproken was hij rond deze tijd gaan slapen, maar hij kon nu niet slapen. Ten eerste lag Agenita in zijn bed, ten tweede kon hij niet slapen als hij niet wist of ze wakker zou worden. Na een paar minuten in het rond gelopen te hebben, zichzelf vervloekend, liet hij zich op de bank vallen. Toch kon hij nog steeds niet stil blijven, als er iets was dat hij niet kon, was het stilzitten en al helemaal niet in een situatie als deze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Agenita

Agenita


Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 26-03-13

Forget me not Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forget me not   Forget me not Emptydi maa 26, 2013 8:28 am

Voorzichtig opende ze haar ogen, waarna ze door de donkerheid werd omhelsd. Ze was toch niet blind? Maar, wie was zij eigenlijk? Ze pijnigde haar hersens, maar niets kwam naar boven. Het was helemaal blank. Een lichte kreun verliet haar lippen. Haar hoofd, ze had het gevoel als iemand er met hamers op aan het slaan was. Maar ze wist ze wel hoe dat voelde? Ze raakte gefrustreerd van het feit dat alles kwijt leek. Ze besloot te bekijken of alles wel werkte. Voorzichtig ging ze rechtop zitten, waarna ze onmiddellijk naar haar hoofd greep. Hoe had ze dit voor elkaar gekregen? Nadat de ergste duizeligheid weg was, konden haar ogen aan de donkerheid wennen. Terwijl dit gebeurde, merkte ze waar ze op zat. Bed, kwam er in haar hoofd op, waarna ze haar wenkbrauwen fronste. Wie zou haar op een bed leggen? En met welke reden? Ze keek verder rond, waarna ze tot de conclusie kwam dat dit een slaapkamer moest zijn. Haar slaapkamer? Nee, ze wist dat het misschien een gevoel van vertrouwen zou moeten opwekken. En dat deed het niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew

Matthew


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 25-03-13

Forget me not Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forget me not   Forget me not Emptydi maa 26, 2013 9:24 am

Toen hij iets hoorde was zijn lichaam, zijn hoofd te snel af. Hij schoot omhoog terwijl zijn gedachten het maar traag volgden. Pas toen hij zag dat Agenita rechtop in bed zat, kwam hij bij zinnen. Vol ongeloof liep hij de kamer in, alsof hij niet had verwacht dat ze ooit nog wakker zou worden. Om eerlijk te zijn, had hij dat ook niet verwacht, hij had gedacht dat het veel langer zou duren. Hij kneep zijn ogen een enkele keer dicht, denkend dat hij misschien toch in slaap was gevallen, maar toen hij deze weer opende bleek het realiteit te zijn. Ze zat echt rechtop in het bed, ze was eindelijk wakker. Hij slaakte een opgeluchte zucht terwijl hij naar binnen liep, de spanning verdween langzaam van zijn gezicht terwijl hij dichterbij kwam. Hij hurkte naast het bed neer, legde zijn hand op haar rug om haar te ondersteunen. 'Agenita, gaat het wel?' zei hij toen hij haar vervreemd om zich heen zag kijken in de schemerduister.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Forget me not Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forget me not   Forget me not Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Forget me not
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Marije en Janet ORPG :: Orpg's :: Prius-
Ga naar: